Data e postimit: 2021-04-07 14:58:26
Lexime: 1602
Ne maje te botes per nje selfi
Lloji: Ese filozofike
Tema: Bukuria konsumuese
Autori: Alea Bella
Shkolla: Mesuese
Klasa: Ne pune
Qyteti: Tirane
E-mail: Ayseaysinfiliz@gmail.com


Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde.
Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per cfare nje selfi, nje pelqim, nje cmenduri totale.
Njerzit sot jane bere te fiksuar le te themi mbas rrjeteve sociale, por njerze jeni duke e cuar jeten dem mos beni gjera te padobishme vetem sepse doni te jeni ne mode. Mos rrezikoni jeten se ajo njehere vjen dhe nuk ke mundesi te kthesh kohen pas, mos lejoni qe te tjeret tju tjone se cfare te beni. Jini vetvetja, belive in yourself, behu dikushi duke punuar jo duke bere eksperimente!
Punoi:alea bella

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com